Najnowsze artykuły
Zestaw elektryczny do roweru DUAL – nowość, która podbiła światowe rynki!
Zestaw elektryczny do roweru: model SMART – jakie zmiany?
Zestaw elektryczny do roweru: sprawdź, jak wypadły testy nowych produktów!
Konwersja roweru na elektryczny: nowe możliwości w super cenie
Zestaw do konwersji roweru ZibiBike: co nowego w ofercie?
Zestaw elektryczny do roweru: sposób na nowe doznania w turystyce rowerowej?
Jak przerobić rower na elektryczny?
Czy warto przerobić rower na elektryczny? Zalety i wady
Jak zrobić rower z silnikiem elektrycznym?
Czy da się przerobić tradycyjny rower na elektryczny?
Przerobienie roweru na elektryczny - praktyczne zalety
Ile kosztuje przerobienie roweru na elektryczny?
Jak zrobić rower elektryczny? Konwersja roweru klasycznego na elektryczny
Wakacyjne trasy rowerem z napędem elektrycznym
Wakacje na rowerze elektrycznym - pomysł na zwiedzanie
Zobacz wszystkieZestaw elektryczny do roweru: model SMART – jakie zmiany?
Zestaw elektryczny do roweru SMART – skąd pomysł?
Wprowadzany do oferty napęd elektryczny do roweru (zestaw) to aktualnie najlżejszy i najmniejszy dostępny na świecie komplet tego typu. Innowacyjna, super lekka konstrukcja zdaje się doskonałym uzupełnieniem aktualnej oferty i celnie wstrzeliła się w zapotrzebowanie krajowych amatorów jednośladu. Niewielkie wymiary oraz waga znacząco poprawiają bowiem komfort i mechanikę jazdy. Przerobienie roweru na elektryczny jest jednakowo proste – pomimo zastosowania kompaktowego i bardziej dopracowanego systemu, użytkownicy nie odczują zmian podczas montażu. A zmiany podczas jazdy? To już zupełnie inna historia…
Zestaw elektryczny do roweru z ultra lekkim silnikiem
Próżno szukać dzisiaj lżejszy i mniejszy silnik elektryczny do roweru w kompaktowym zestawie do samodzielnego montażu. Pomimo standardowych osiągów, które zyskały uznanie w testach terenowych, czyli mocy 250W, element ten waży zaledwie 2 kg. Producent przewidział montaż tego podzespołu w tylnym kole. Warto dodać, że średnica silnika to 120 mm, a rozstaw osi 135 mm. Mimo niewielkich rozmiarów zestaw elektryczny do roweru z takim silnikiem daje komfort jazdy wspomaganej i idealnie wpisuje się w potrzeby dzisiejszej turystyki rowerowej, jazdy rekreacyjnej oraz jako praktyczny element jednośladu używanego jako środek transportu miejskiego.
Zestaw elektryczny do roweru – jaka całkowita waga?
Producent zadbał o to, by dodatkowy napęd elektryczny do roweru ważył możliwie najmniej, przez co nieznacznie rzutuje na wrażenia z jazdy. Lekki zestaw elektryczny do roweru ma też dodatkową zaletę – wraz z rowerem daje się podnieść lub przenieść przez osoby, dla których podniesienie jednośladu to spore wyzwanie. Bateria typu bidon waży do 1,4 kg (5,2 Ah lub 7,0 Ah). Nie trudno więc policzyć całkowitą wagę zestawu, która nie przekracza 4,0 kg. To olbrzymi lifting względem tradycyjnych zestawów. Konwersja roweru na elektryczny wchodzi na nowy, bardzo interesujący tor, czy to koniec innowacji? Niezupełnie…
Zestaw elektryczny do roweru SMAR – dodatkowe udoskonalenia?
Rowery ze wspomaganiem elektrycznym rozwijają się w zawrotnym tempie. Miniony rok pokazał, jak bardzo Polacy pokochali jednoślady i jak chętnie korzystają z możliwości, jakie daje jazda wspomagana. Nic więc dziwnego, że zestawy elektryczne do roweru ewoluują w takim tempie. Przykładem zestaw elektryczny do roweru SMAT, który oprócz super lekkiej konstrukcji posiada dodatkowe udoskonalenia.
Pierwszym z nich jest wbudowany kontroler, zlokalizowany w uchwycie do baterii litowo-jonowej typu bidon. Wyświetlacz i przewody to waga do 400 g. Następny upgrade stanowi innowacyjny czujnik PAS montowany w kasecie przy silniku, a nie jak dotychczas – w korbowodzie.