Silniki - konwersja roweru na elektryczny

Bezszczotkowe silniki w kolorze czarnym, posiadają wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku. 

Napęd na tylne koło
W silnikach, zamontowany został opatentowany, magnetyczny
Czujnik prędkości oraz Czujnik kadencji PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu - m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie i czujniki hamowania montowane w klamkach.

W aktualnej ofercie dostępne są silniki o mocy 250W / 36V i 350W / 36V.

Napęd na przednie koło
Wspomaganie napędu na przednie koło wybierane jest najczęściej do rowerów poruszających się głównie w „miejskiej dżungli”, co nie oznacza że nie można stosować go w czasie wycieczki poza miasto.
W aktualnej ofercie ZibiBike posiada jeden rodzaj napędu wspomagającego przednie koło o mocy 250W / 36V:
- system z czujnikiem kadencji PAS (Pedal Assistant Sensor)
Czujnik PAS nowej generacji, 12 magnesów, 1-częściowy, kompaktowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny. Prosty montaż z lewej strony suportu, na wcisk (kwadrat).
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. 
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Silniki - konwersja roweru na elektryczny

Jest 3 produktów.

Pokazano 1-3 z 3 pozycji

Aktywne filtry