Silniki - konwersja roweru na elektryczny

Bezszczotkowe silniki w kolorze czarnym, posiadają wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku. 

Napęd na tylne koło
W silnikach, zamontowany został opatentowany, magnetyczny
Czujnik prędkości oraz Czujnik kadencji PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem FOB (sinus) powodują łagodne włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania (zgodnie z przepisami) następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h (ustawienie fabryczne, które można odblokować we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność - np poza drogą publiczną).
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu - m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie i czujniki hamowania montowane w klamkach.

W aktualnej ofercie ZIBIBIKE dostępne są silniki na tylne koło o mocy 250W/36V , 350W/36V , 500W/48V.

Silniki 250W i 350W Smart Z to jedne z najmniejszych i najlżejszych silników do wspomagania elektrycznego dostępnych na rynku.
Waga brutto (razem z podkładkami, śrubami i przewodem): 2,7kg, średnica 120mm, rozstaw osi 135mm.  
Nie wymagają rozginania widełek ramy przy montażu koła !

Napęd na przednie koło
Wspomaganie napędu na przednie koło wybierane jest najczęściej do rowerów poruszających się głównie w „miejskiej dżungli”, co nie oznacza że nie można stosować go w czasie wycieczki poza miasto.
System z czujnikiem kadencji PAS (Pedal Assistant Sensor) montowanym w suporcie.
Czujnik PAS nowej generacji, 12 magnesów, 1-częściowy, kompaktowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny. Prosty montaż z lewej strony suportu, na wcisk (oś na kwadrat).
W przypadku osi suportu innej niż kwadrat, dostępne są inne, alternatywne modele czujników PAS.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. 
Wyłączenie wspomagania (zgodnie z przepisami) następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h (ustawienie fabryczne, które można odblokować we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność - np poza drogą publiczną).
Kontroler FOB (sinus) gwarantuje ciche i płynne działanie całego systemu wspomagania w całym zakresie. 
W aktualnej ofercie ZIBIBIKE dostępne są silniki na przednie koło o mocy 250W/36V, 350W/36V oraz 500W/48V.


Napęd na obydwa koła
System wspomagania elektrycznego DUAL to unikatowe w skali światowej rozwiązanie ZIBIBIKE.
Wspomaganie elektryczne działa jednocześnie na obydwa koła przy zastosowaniu jednego kontrolera, jednego wyświetlacza i jednej baterii.
Dostępne są 3 warianty mocy:
a) 2 x 250W / 36V
b) 2 x 350W / 36V
c) 2 x 500W / 48V

Silniki - konwersja roweru na elektryczny

Jest 6 produktów.

Pokazano 1-6 z 6 pozycji

Aktywne filtry