ZB-ST-48/500

Silnik 48V / 500W (rozstaw osi 139-141mm) - tylne koło (czujnik PAS w silniku)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


1 395,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany 3-ma rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez ("tiger shark") oraz bagażnikowa.

Wyświetlacze. Do wyboru są dedykowane wyświetlacze ZIBIBIKE z ekranem LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3-GD01 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S900 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Niektóre baterie bidon mają funkcję Bluetooth, dzięki której zamiast klasycznego wyświetlacza LCD jest darmowa aplikacja na telefon umożliwiająca sterowanie całym systemem wspomagania.

Kontroler (sterownik). W systemach ZibiBike stosowane są dedykowane kontrolery FOB (sinus) wbudowane w dedykowane uchwyty montażowe do baterii.

Wolnobieg czy Kaseta.
 Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegi em. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Montaż zestawu.
 Dużą zaletą systemów ZibiBike jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. 

Wystarczą tylko 3 przewody oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i czujnikiem obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz. Do niektórych rodzajów baterii możliwość zastosowania kontrolera Normal ZibiBike w puszce aluminiowej.
Uwaga!
Silnik współpracuje z kasetą 7-11. Przy 7 zębatkach wymagana jest podkładka dystansująca.
Przy montażu koła z zaplecionym silnikiem wymagane jest niewielkie rozgięcie widełek.

Rozstaw osi silnika 139mm dotyczy zastosowania hamulców V-brake.
Przy hamulcach tarczowych rozstaw osi wynosi 141mm. Wymagane jest zastosowanie podkładki dystansującej do tarczy hamulcowej. Wymagana tarcza hamulcowa 180mm lub 203mm. Przy tarczy 160mm wymagana adapter na tarczę 180mm.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)

Uwaga!
Silniki o mocy nominalnej powyżej 250W oraz prędkość maksymalna zostały ograniczone do przepisowych 250W oraz 25km/h, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym.
Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.

Opis

Moc nominalna silnika
500W
Moc chwlowa max
624W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w silniku (bębenek kasety)
Prędkość max
48km/h
Moment obrotowy max
50Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
170mm
Waga silnika
3,5kg
Widelec
139mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie
48V bidon, trapez, bagażnikowa
Kontroler
wbudowany w uchwyt baterii trapez lub Normal w puszce aluminiowej
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt

Zobacz jak
łatwy jest montaż