Silnik 48V / 500W (rozstaw osi 139-141mm) - tylne koło (czujnik PAS w silniku)
Masz pytania?
Zapytaj specjalistę
Do 50% większa
skuteczność i zasięg
Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.
Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.
Baterie. Silnik może być zasilany 3-ma rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez ("tiger shark") oraz bagażnikowa.
Wyświetlacze. Do wyboru są dedykowane wyświetlacze ZIBIBIKE z ekranem LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3-GD01 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S900 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Baterie bidon posiadają też funkcję Bluetooth, dzięki której zamiast klasycznego wyświetlacza LCD jest darmowa aplikacja na telefon umożliwiająca sterowanie całym systemem wspomagania przez telefon.
Kontroler (sterownik). W systemach ZibiBike stosowane są dedykowane kontrolery FOB (sinus) wbudowane w dedykowane uchwyty montażowe do baterii.
Wolnobieg czy Kaseta? Silniki ZibiBike w tylnym kole współpracują z Kasetą 7-10 rzędową. Nie współpracują z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, konieczna jest zmiana zębatki na Kasetę we własnym zakresie.
Przy kasecie 7-rzędowej wymagana jest podkładka dystansująca od strony silnika.
Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).
Montaż zestawu. Dużą zaletą systemów ZibiBike jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. Z systemem Bluetooth wystarczy tylko 1 przewód (kontroler-silnik) oraz aplikacja na telefon zamiast wyświetlacza LCD. W systemie z klasycznym wyświetlaczem LCD wystarczą tylko 2 przewody (kontroler-silnik oraz kontroler-wyświetlacz).
Uwaga!
Silnik współpracuje z kasetą 7-10 rzędową. Przy 7 zębatkach wymagana jest podkładka dystansująca.
Przy montażu koła z zaplecionym silnikiem wymagane jest niewielkie rozgięcie widełek.
Rozstaw osi silnika 139mm dotyczy zastosowania hamulców V-brake.
Przy hamulcach tarczowych rozstaw osi wynosi 141mm. Wymagane jest zastosowanie podkładki dystansującej do tarczy hamulcowej. Wymagana tarcza hamulcowa: 180mm lub 203mm.
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)
Uwaga!
Silniki o mocy nominalnej powyżej 250W oraz prędkość maksymalna zostały ograniczone do przepisowych 250W oraz 25km/h, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym.
Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.
Opis
- Kontroler
- sinus, w chwycie montażowym baterii lub Normal w puszce Alu
- Moc nominalna silnika
- 500W
- Moc chwlowa max
- 624W
- Typ silnika
- bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
- Lokalizacja
- piasta - tylne koło
- Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
- w silniku (bębenek kasety)
- Prędkość max
- 48km/h
- Moment obrotowy max
- 50Nm
- Sprawność
- 82%
- Średnica silnika
- 170mm
- Waga silnika
- 3,5kg
- Widelec
- 139-141mm
- Wolnobieg / Kaseta
- Kaseta 7-10 rzędowa
- Wodoodporność
- IPX5
- Dedykowane Baterie
- 48V bidon, trapez, bagażnikowa
- Hamulce
- szczękowe, tarczowe
- Szprychy
- 36szt
Zobacz rowery
naszych klientów
-
Przemysław - silnik przód...
Przemysław - silnik przód 36V / 250W, bateria Mini Solid BL (bluetooth) 10,0Ah, dystans do montażu baterii na sztycy podsiodłowej
-
Serwis Zibibike - Robert....
Serwis Zibibike - Robert. Silniki przód 350W, baterie bidon B Standard, wyświetlacze GD01
-
Arkadiusz-2 - silnik tył...
Arkadiusz-2 - silnik tył Smart-Z 250W, bateria trapez 10,4Ah
-
Bliźniaki :) Silnik tył...
Bliźniaki :) Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon 10,0Ah
-
Serwis Zibibike - Jolanta....
Serwis Zibibike - Jolanta. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bidon Mini Solid-B 10Ah, wyświetlacz GD01
-
Serwis Zibibike - Robert-1....
Serwis Zibibike - Robert-1. Silnik przód 350W, bateria bidon B Standard, wyświetlacz GD01
-
Rekibiker - Warszawa...
Rekibiker - Warszawa (www.rekibiker.com). Chyba pierwszy w Polsce rower na kołach 16" przerobiony na elektryka...
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon BL
-
Zawsze Rowery - Łódź ,...
Zawsze Rowery - Łódź , www.zawszerowery.pl
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon-B 10,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Serwis Zibibike - Andrzej....
Serwis Zibibike - Andrzej. Silnik tył 36V/350, bateria bidon Mini Solid-B 10Ah, wyświetlacz GD01
-
Marek. Silnik 36V / 350W...
Marek. Silnik 36V / 350W Smart-Z , bateria Bidon-B 7Ah, wyświetlacz GD01. Waga roweru po konwersji: 16,2kg ! :) Rama z carbonu, więc nie można rozginać widełek do montażu koła z silnikiem. Silnik Smart-Z o rozstawie osi 135mm, średnica 120mm - tylne koło.
-
Arkadiusz-1_silnik tył 250W...
Arkadiusz-1_silnik tył 250W Smart-Z_bateria bidon Klasyk 7Ah
-
Husa Bikes - Warszawa....
Husa Bikes - Warszawa. Drewniana hulajnoga Zefir (silnik przód) i rower (silnik tył)
-
Marian. Silnik przód...
Marian. Silnik przód 36v/250W, bateria bidon-B 10Ah
-
Przemysław - silnik tył...
Przemysław - silnik tył Smart-Z 250W, bateria bidon BL (bluetooth) Mini Solid 10,0Ah
-
Przemysław - silnik przód...
Przemysław - silnik przód 36V / 250W, bateria Mini Solid BL (bluetooth) 10,0Ah, dystans do montażu baterii na sztycy podsiodłowej
-
Castor24 - Grabów nad...
Castor24 - Grabów nad Prosną (www.castor24.pl)
-
Serwis Zibibike. Mało...
Serwis Zibibike. Mało miejsca w ramie na baterię ? Jest na to sposób - bidon Mini Solid 36V/10,0Ah (długość baterii 22cm, razem z uchwytem i kontrolerem 25cm), silnik tył 36V/250W
-
Serwis Zibibike. Mała rama...
Serwis Zibibike. Mała rama - mała bateria :) Bidon Mini Solid 36V/10,0Ah (długość baterii 22cm), silnik tył 36V/250W
-
Warsztat Rowerów...
Warsztat Rowerów Nietypowych TROP (www.rowerynietypowe.pl) Dodatkowy napęd elektryczny do przyczepki
-
Warsztat Rowerów...
Warsztat Rowerów Nietypowych TROP (www.rowerynietypowe.pl)
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Serwis Zibibike - Dorota....
Serwis Zibibike - Dorota. Silnik przód 250W, bateria bidon Mini-B 7,0Ah, wyświetlacz GD01
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Żory. https://www.facebook.com/CLINICBIKEE/about?locale=pl_PL Nietypowa lokalizacja baterii bidon :)
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Żory. https://www.facebook.com/CLINICBIKEE/about?locale=pl_PL Nietypowa lokalizacja baterii bidon :)
-
Rekibiker - Warszawa...
Rekibiker - Warszawa (www.rekibiker.com)
-
Serwis Zibibike - Robert....
Serwis Zibibike - Robert. Silnik przód 36V/350W, bateria bidon B
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl). Silnik 48V / 500W, bateria 15Ah
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Żory. https://www.facebook.com/CLINICBIKEE/about?locale=pl_PL
-
Maciej - silnik tył 250W,...
Maciej - silnik tył 250W, bateria bidon Klasyk 7,0Ah
-
MATIXbike - polski...
MATIXbike - polski producent poziomych rowerów 3-kołowych, www.matixbike.eu Silnik tył 48V / 500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu zintegrowaną
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył 48V / 500W, bateria trapez 10,4Ah, wyświetlacz M3S z manetką gazu. Montaż wyświetlacza na dodatkowym uchwycie (organizer) na kierownicy.
-
Serwis Zibibike. Jeden z...
Serwis Zibibike. Jeden z najmniejszych rowerów skonwertowanych na elektryczny. Bateria bidon mimo małych rozmiarów (długość 30cm, średnica 7cm, waga 1,4kg) musiała zostać zamontowana na bagażniku :)
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik przód 36V/250W, bateria bidon Klasyk
-
Łódzkie Centrum Rowerowe -...
Łódzkie Centrum Rowerowe - Łódź (www.lodzkiecentrumrowerowe.pl)
-
Arkadiusz - Wałbrzych....
Arkadiusz - Wałbrzych. Silnik 36V / 350W - tylne koło, bateria trapez 10,4Ah
-
Anna - Wałbrzych. Silnik...
Anna - Wałbrzych. Silnik 36V / 350W, bateria Bidon 7,0Ah
-
Zawsze Rowery - Łódź (...
Zawsze Rowery - Łódź ( www.zawsze-rowery.pl )
-
Zawsze Rowery - Łódź (...
Zawsze Rowery - Łódź ( www.zawsze-rowery.pl ). Silnik 48V / 500W, bateria trapez 15Ah, kontroler Normal w dedykowanym pojemniku, wyświetlacz S700
-
MATIXbike - polski...
MATIXbike - polski producent rowerów 3-kołowych. Silnik tył 48V / 500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu zintegrowaną https://matixbike.eu/
-
Silnik tył 48V/500W,...
Silnik tył 48V/500W, bateria trapez 48V/12Ah
-
Silnik tył 36V/350W,...
Silnik tył 36V/350W, bateria bagażnikowa 36V/10,4Ah, wyświetlacz S700
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik przód 26V/250W, bateria bidon Klasyk
-
Jacek - prezent urodzinowy...
Jacek - prezent urodzinowy dla żony :)
-
Drewniana hulajnoga Zefir....
Drewniana hulajnoga Zefir. Made in Poland: Husa Bikes www.husabikes.pl
-
Drewniana hulajnoga Zefir....
Drewniana hulajnoga Zefir. Made in Poland www.husabikes.pl
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z 36V/250W , bateria Bidon Klasyk 7,0Ah, wyświetlacz S700. Waga roweru po konwersji: 16,5kg :) Rama z carbonu, więc nie można rozginać widełek do montażu koła z silnikiem. Silnik o rozstawie osi 135mm, średnica 120mm.
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Sklep rowerowy Zbigniew...
Sklep rowerowy Zbigniew Stychno - Knurów. Brak miejsca na manetkę gazu? Tutaj przykład, jak niekonwencjonalnie można wykorzystać organizer na kierownicy
-
Serwis Zibibike - Ireneusz....
Serwis Zibibike - Ireneusz. Trajka pozioma Skorpion - silnik tył 48V/500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu, bateria z kontrolerem na bagażniku.
-
Serwis Zibibike. Każdy...
Serwis Zibibike. Każdy rower po konwersji na elektryczny jest testowany przez naszego Szefa serwisu. Tutaj pojawił się pewien problem ale dał radę :) Jeden z najmniejszych rower skonwertowanych na elektryczny. Bateria bidon mimo małych rozmiarów (długość 30cm, średnica 7cm, waga 1,4kg) musiała zostać zamontowana na bagażniku :)
-
Husa Bike - Warszawa...
Husa Bike - Warszawa (www.husabikes.pl). Jeden z najmniejszych rowerów skonwertowanych na elektryczny :) Silnik przód 36V/250W w kole 16", bateria bidon Klasyk
-
Husa Bike - Warszawa...
Husa Bike - Warszawa (www.husabikes.pl). Jeden z najmniejszych rowerów skonwertowanych na elektryczny :) Silnik przód 36V/250W w kole 16", bateria bidon Klasyk.
-
Silnik 36V/250W Smart-Z,...
Silnik 36V/250W Smart-Z, bateria bidon 7,0Ah
-
Silnik 36V/350W Smart-Z -...
Silnik 36V/350W Smart-Z - tylne koło, bateria Bidon-BL (Bluetooth) z aplikacją na telefon
-
Silnik 36V / 250W -...
Silnik 36V / 250W - przednie koło, bateria Bidon 7,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył 36V / 350W Smart-Z, bateria trapez 13Ah, wyświetlacz S900
-
Serwis Zibibike - Robert-1....
Serwis Zibibike - Robert-1. Silnik przód 350W, bateria bidon BL (bluetooth) 10Ah
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył 36V/250W Smart-Z, bateria bidon Klasyk 7,0Ah
-
Silnik 36V / 350W Smart-Z,...
Silnik 36V / 350W Smart-Z, bateria bidon 7,0Ah
-
Marcin - silnik tył Smart-Z...
Marcin - silnik tył Smart-Z 350W, bateria bidon-BL Bluetooth 10Ah
-
Silnik 36V / 350W Smart-Z
Silnik 36V / 350W Smart-Z
-
Sinik Smart-Z, bateria BL...
Sinik Smart-Z, bateria BL Bluetooth
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Wojtek - silnik tył...
Wojtek - silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Silnik tył Smart-Z, bateria...
Silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Silnik Smart-Z 350, bateria...
Silnik Smart-Z 350, bateria bidon 7,0
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon 7,0
-
Serwis Zibibike - Paweł....
Serwis Zibibike - Paweł. Silnik tył 36V/350W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike - Paweł....
Serwis Zibibike - Paweł. Silnik tył 36V/350W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik 48V/500W - przednie koło 20". Bateria trapez zamontowana na specjalnie dorobionym wsporniku
-
Serwis Zibibike. Silnik w...
Serwis Zibibike. Silnik w tylnym kole Smart-Z 36V/350W. Bateria trapez 36V/15,6Ah
-
Serwis Zibibike. Tandem -...
Serwis Zibibike. Tandem - silnik 48V/500W w przednim kole, bateria trapez 48V/13Ah
-
Bateria trapez 48V/13Ah
Bateria trapez 48V/13Ah
-
Klasyk - Romet Orkan....
Klasyk - Romet Orkan. Silnik 36V/350W w tylnym kole. Bateria bidon 36V/7,0Ah
-
Serwis Zibibike. Trajka...
Serwis Zibibike. Trajka Skorpion - wyświetlacz GD01 + manetka gazu na dorobionym uchwycie montażowym
-
Mirosław - silnik tył...
Mirosław - silnik tył Smart-Z 36/350W, bateria bidion BL (bluetooth) 36V/15Ah - ten czarny bidon na dole... :)
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z 350W. Bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike. Silnik tył...
Serwis Zibibike. Silnik tył Smart-Z 36V/350W. Bateria bidon BL (bluetooth). Zielony na tle zielonego... :) Tylko silnik i bateria w kolorze czarny mat :)
-
Serwis Zibibike - Karol-1....
Serwis Zibibike - Karol-1. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike - Karol-2....
Serwis Zibibike - Karol-2. Silnik tył Smart-Z 36V/350W. Bateria bidon BL (bluetooth)
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik 48V/500W w przednim kole
-
System DUAL ZibiBike....
System DUAL ZibiBike. Silniki 48V/500W x 2 (tył + przód). Jedna bateria, jeden kontroler, jeden wyświetlacz :) Jedyny na świecie, gotowy system Dual do konwersji roweru we własnym zakresie.
-
Serwis Zibibike. Silnik...
Serwis Zibibike. Silnik 48V/500W - przednie koło. Bateria bagażnikowa 48V/12,8Ah.
-
Serwis Zibibike. Silnik 48V...
Serwis Zibibike. Silnik 48V / 500W - przednie koło. Bateria trapez 48V/13Ah
-
Serwis Zibibike - Mariusz....
Serwis Zibibike - Mariusz. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria trapez 15,6Ah, wyświetlacz centralny S900
-
Bogusław Dzikowicz. Własna...
Bogusław Dzikowicz. Własna konstrukcja roweru z przyczepką boczną. Silnik przód 36V/250W, bateria bidon
-
Dawid - silnik tył...
Dawid - silnik tył 36V/350W, bateria Bidon B 10,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Serwis Zibibike - Dorota....
Serwis Zibibike - Dorota. Silnik przód 36V / 350W, bateria bidon Mini-B 7,0Ah
-
Dawid - silnik tył...
Dawid - silnik tył 36V/350W, bateria Bidon B 10,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Serwis Zibibike - Karol....
Serwis Zibibike - Karol. Silniki tył Smart-Z 36V/350W, baterie bidon BL
-
Arkadiusz - silnik tył 250W...
Arkadiusz - silnik tył 250W Smart-Z_Bateria trapez 10,4Ah
-
Zibibike - Jolanta. Silnik...
Zibibike - Jolanta. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon Mini Solid-B 10Ah, wyświetlacz GD01
-
Marian. Silnik przód...
Marian. Silnik przód 36V/250W, bateria bidon-B 36V/10Ah
-
Serwis Rowerowy Michał...
Serwis Rowerowy Michał Czarnecki - Sopot. Silnik przód 36V/350W, bateria bidon BL
-
Eugeniusz - silnik tył...
Eugeniusz - silnik tył 36V/350W, bateria bidon Mini BL
-
Eugeniusz - silnik tył...
Eugeniusz - silnik tył 36V/350W, bateria bidon BL + aplikacja na telefon
-
MMBike Mariusz Musiałek -...
MMBike Mariusz Musiałek - Piekary Śląskie, www.mmbike.pl Silnik tył 48V/500W, bateria trapez 10,4Ah, wyświetlacz GD01
-
MMBike Mariusz Musiałek -...
MMBike Mariusz Musiałek - Piekary Śląskie, www.mmbike.pl Silnik tył 48V/500W, bateria trapez 10,4Ah, wyświetlacz GD01
Zobacz jak
łatwy jest montaż