ZB-SP-48/500

Silnik 48V / 500W - Przednie koło (czujnik PAS w suporcie)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


895,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym. Posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy, jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku oraz czujnik prędkości.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany trzema rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez ("tiger shark"), bagażnikowa.

Wyświetlacze. Do wyboru są dedykowane wyświetlacze ZIBIBIKE z ekranem LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3-GD01 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy)lub S900 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Niektóre baterie bidon mają funkcję Bluetooth, dzięki której zamiast klasycznego wyświetlacza LCD jest darmowa aplikacja na telefon umożliwiająca sterowanie całym systemem wspomagania.


Hamulce. Silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
1. Model 1. Czujnik nowej generacji: 1-częściowy, kompaktowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny, 12 magnesów.
Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu, na wcisk.
Wymagana oś suportu: kwadrat.

2. Model 2. Czujnik 2-elementowy, 12 magnesów.

Prosty montaż bez użycia narzędzi i odkręcania korby:
a) czujnik montowany jest do ramy przy użyciu dwóch opasek zaciskowych
b) tarcza z magnesami (rozkładana, 2-częściowa) montowana jest z lewej strony suportu, bez konieczności odkręcania korby
Wymagana oś suportu: kwadrat lub inna (konieczna jest przerwa ok 7mm między miską suportu, a korbą).

3. Model 3. Czujnik 2-elementowy, 12 magnesów.

Prosty montaż bez użycia narzędzi i bez odkręcania korby:
a) czujnik montowany jest do ramy przy użyciu dwóch opasek zaciskowych
b) tarcza z magnesami (rozkładana, 2-częściowa) montowana jest do korby - nietypowe, jedyne na rynku rozwiązanie
Wymagana oś suportu: dowolna

Montaż zestawu z czujnikiem PAS.
Montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut... :)

Uwaga!
Silniki o mocy nominalnej powyżej 250W oraz prędkość maksymalna zostały ograniczone do przepisowych 250W oraz 25km/h, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym.
Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.

Opis

Napięcie
48V
Moc nominalna silnika
500W
Moc chwlowa max
624W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - przednie koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w suporcie (lewa strona korbowodu)
Prędkość max
50km/h - dla koła 29"
Moment obrotowy max
50Nm
Widelec
100mm
Wodoodporność
IPX5
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt
Głośność
poniżej 55dB

Zobacz jak
łatwy jest montaż