Silnik 36V / 250W - na przednie koło, z czujnikiem PAS w suporcie

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


500,00 zł brutto

Do 50% większa skuteczność

Do 100% większy zasięg

Max 3 elementy do montażu zestawu

Max 2 przewody do montażu

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik na przód może być zasilany dwoma rodzajami baterii: w kształcie bidonu o zasięgu do 80km lub bateriami bagażnikowymi o zasięgu do 120km.
Obydwa rodzaje baterii są bardzo estetyczne, nie rzucają się w oczy i doskonale komponują się z rowerem.

Wyświetlacze. Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Nie ma możliwości korzystania z aplikacji Wepower na smartfona.

Hamulce. Silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny.
Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu (kwadrat), na wcisk.

Montaż zestawu z czujnikiem PAS.
Dzięki kompaktowej budowie czujnika PAS, montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.
Z kontrolera (wbudowanego w uchwyt do baterii) wychodzą tylko 2 przewody:
1) przewód kontroler-silnik
2) przewód zintegrowany, mający rozgałęzienie na: czujnik PAS, wyświetlacz, opcjonalną manetkę gazu
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilka-kilkanaście minut...

Opis

Napięcie
36V
Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Lokalizacja
piasta - przednie koło
Czujnik prędkości / obrotów
czujnik obrotów PAS montowany w korbowodzie
Prędkość max
25km/h
Moment obrotowy max
30Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
140mm
Waga silnika
2,7kg
Widelec
100mm
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie o zasięgu do 120km **
bidonowa: 5,2Ah, 6,4Ah, bagażnikowa: 10,4Ah
Kontroler
wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
Wyświetlacz
M3, M3-S, S700 - dedykowane do ZibiBike
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt

Zobacz jak
łatwy jest montaż