• Pakiet

Zestaw na przednie koło 36V/250W - bez baterii

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


Pokaż produkty w zestawie

1 730,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Zestaw przeznaczony dla osób, które chcą zastosować własną baterię.

W skład zestawu wchodzi:
a) silnik na przednie koło 36V / 250W
b) wyświetlacz LCD: M3-GD01
c) czujnik PAS montowany w suporcie
d) kontroler 36/48V w standardowej puszce aluminiowej
Zestaw bez koła. W przypadku zamówienia zestawu z nowym kołem i zaplecionym silnikiem – dopłata 300 zł.

Opcje zestawu:
a) silnik 36V / 350W – dopłata 100zł
b) silnik 48V / 500W – dopłata 150zł
c) wyświetlacz M3S (manetka gazu zintegrowana z wyświetlaczem) – dopłata 70zł
d) wyświetlacz S900 (centralny) – dopłata 150zł
e) manetka gazu – dopłata 110zł
f) pojemnik na kontroler Normal - dopłata 60zł

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości ok 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Możliwość odblokowania prędkości we własnym zakresie (np poza drogami publicznymi).

Silnik.
Bezszczotkowy w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny.
Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS.
Prosty montaż czujnika: z lewej strony suportu, na wcisk. Wymagany suport na kwadrat.

Wodoodporność. 
Klasa wodoodporności IPX5.

Wyświetlacz. 
Ekran LCD. Funkcje - m.in.: aktualny stopień wspomagania, stan naładowania baterii, prędkość aktualna, dystans całkowity, dystans aktualny (Trip), kod ewentualnego błędu w systemie.

Hamulce.
System współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Bateria i ładowarka.
Zestaw bez baterii i ładowarki. Z kontrolera Normal wychodzą przewody zasilające, które można połączyć z dowolną baterią o odpowiednim napięciu.

Montaż zestawu z czujnikiem PAS.
Montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.
Z kontrolera wychodzą przewody zasilające do dowolnej baterii oraz  4 przewody zakończone hermetycznymi wtyczkami:
1) do silnika
2) do czujnika PAS
3) do wyświetlacza
4) do opcjonalnej manetki gazu
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami w silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike jest wyjątkowo prosta i szybka.

Ograniczenia techniczne.
1. Czujnik PAS montowany na wcisk, z lewej strony suportu: oś na kwadrat.
2. Widełki ramy muszą być zakończone klasycznym “hakiem” (brak sztywnej osi przelotowej).
Uwaga!  Wszystkie elementy systemów ZibiBike mają opracowane indywidualne, opatentowane rozwiązania, które są kompatybilne tylko w ramach systemu ZibiBike.


Opis

Napięcie
36V
Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - przednie koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
czujnik obrotów PAS montowany w korbowodzie
Prędkość max
32km/h
Moment obrotowy max
38Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
140mm
Waga silnika
2,7kg
Widelec
100mm
Wodoodporność
IPX5
Kontroler
36/48V w standardowej puszce aluminiowej
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt

Zobacz jak
łatwy jest montaż