• Pakiet

Promocja ! Zestaw na przednie koło 36 V / 250W / 7,8Ah. System Bluetooth

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Nowość 2022 !

Jeden z najmniejszych i najlżejszych na rynku światowym zestaw 36V/250W do konwersji roweru na elektryczny.
Waga kompletnego zestawu do konwersji: 4,8kg... :)
a) silnik: 2,8kg
b) bateria: 1,8kg
c) kontroler wbudowany w uchwyt montażowy baterii: 0,2kg

W skład zestawu wchodzi:
a) silnik 36V/250W (możliwy silnik 36V/350W)
b) bateria bidon 36V/7,8Ah z systemem Bluetooth (możliwe inne baterie)
c) kontroler sinus wbudowany w uchwyt do mocowania baterii
d) czujnik PAS
e) ładowarka do baterii 42V/3A
f) darmowa aplikacja na telefon
Manetka gazu – opcja.
Zestaw bez koła. W przypadku zamówienia zestawu z kołem i zaplecionym silnikiem – dopłata za koło.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Silnik.
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.

Bateria.
Bateria Bidon-BL (kształt butelki) w kolorze czarny mat. Obudowa stalowa malowana proszkowo, odporna na zarysowania (termiczne utwardzenie).
Bateria posiada przyciski do zmiany stopnia wspomagania oraz ekran LCD pokazujący stan naładowania baterii, stopień wspomagania oraz kod ewentualnego błędu.
Bateria posiada wbudowany moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe połączenie z telefonem dzięki darmowej aplikacji.

Kontroler.
Kontroler (sinus) wbudowany w uchwyt do mocowania baterii.
Zmodyfikowany uchwyt do mocowania baterii : trzy punkty stabilizujące baterię

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny.
Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS.
Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu (kwadrat), na wcisk.

Ładowarka.
Zmodyfikowana ładowarka 42V / 3A (szybsze ładowanie) z wtyczką „lotniczą” zapobiegającą iskrzeniu przy podłączaniu do baterii.

Wyświetlacz.
a) ekran telefonu – dzięki systemowi Bluetooth i darmowej aplikacji na telefon,
b) wyświetlacz LCD w górnej części baterii,
c) brak klasycznego wyświetlacza montowanego na kierownicy

Wodoodporność.
Silnik oraz przewody z hermetycznymi wtyczkami – klasa wodoodporności IPX5.
Bateria Bidon-BL oraz kontroler wbudowany w uchwyt do baterii – zwiększona klasa wodoodporności IPX7.

Hamulce.
System współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Ograniczenia techniczne.
1. Czujnik PAS montowany w suporcie: na kwadrat.
2. Widełki ramy muszą być zakończone klasycznym “hakiem” (brak sztywnej osi przelotowej).

Montaż zestawu ZibiBike – system BL
1. Ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu.
2. Tylko 2 przewody (kontroler – silnik, kontroler – czujnik PAS), ewentualnie trzeci przewód do opcjonalnej manetki gazu.
3. Przewody zakończone hermetycznymi wtyczkami.
4. Kontroler wbudowany w uchwyt do mocowania baterii.
5. Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku wraz z założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilka - kilkanaście minut (!), z wypiciem kawy… :)

Uwaga! Wszystkie elementy systemów ZibiBike mają opracowane indywidualne, opatentowane rozwiązania, które są kompatybilne tylko w ramach systemu ZibiBike.

Nie jesteś pewien czy bateria bidon zmieści się na ramie twojego roweru ?
Pobierz szablon do wydruku w skali 1:1 w zakładce "Instrukcja montażu".
Wydrukuj szablon, wytnij obrys baterii razem z uchwytem montażowym i sprawdź przykładając szablon do ramy.

Masz pytania dotyczące wyboru, montażu baterii lub silnika w systemach ZibiBike? Skontaktuj się z nami. Pomożemy smiley-smile.gif

Opis

Kolor
czarny mat
Pojemność baterii
7,8Ah
Napięcie
36V
Zasięg
Max do 90km
Kształt baterii
bidon (butelka)
Czas pełnego ładowania
3,5 godz
Waga
1,8kg
Kontroler
sinus, wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
sinus, w uchwycie baterii
Zabezpieczenie antykradzieżowe baterii
Tak
Ładowarka do baterii
42V/3A
Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - przednie koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
czujnik obrotów PAS montowany w korbowodzie
Prędkość max
32km/h
Moment obrotowy max
38Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
140mm
Waga silnika
2,8kg
Wodoodporność
bateria, kontroler: IPX7
silnik: IPX5
Aplikacja na telefon
Tak

Zobacz jak
łatwy jest montaż