• Pakiet

Zestaw na tylne koło Smart-Z 36V / 250W / 15Ah. System Bluetooth. Czujnik PAS w silniku.

Zestaw ZibiBike Smart-Z - Bluetooth

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Mały, lekki zestaw 36V/250W do konwersji roweru na elektryczny o dużym zasięgu.
Waga kompletnego zestawu do konwersji: 5,4kg... :)
a) silnik: 2,7kg (brutto, razem z przewodem, podkładkami i śrubami), średnica 120mm, rozstaw osi 135mm (nie wymaga rozginania widełek przy montażu).
b) bateria: 2,5kg
c) kontroler wbudowany w uchwyt montażowy baterii: 0,2kg

W skład zestawu wchodzi:
a) silnik 36V/250W Smart-Z (możliwy silnik 36V/350W Smart-Z)
b) bateria bidon 36V/15Ah z systemem Bluetooth (możliwe są inne baterie)
c) ogniwa Samsung 21700
d) kontroler sinus wbudowany w uchwyt do baterii
e) ładowarka do baterii 42V/3A
f) darmowa aplikacja na telefon
Zestaw bez koła. W przypadku zamówienia zestawu z kołem i zaplecionym silnikiem – dopłata za koło.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Silnik.
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.
Rozstaw osi silnika 135mm - nie wymaga rozginania widełek przy montażu koła !

Bateria.
Bateria Bidon-BL (kształt butelki) w kolorze czarny mat. Obudowa stalowa malowana proszkowo, odporna na zarysowania (termiczne utwardzenie).
Bateria posiada przyciski do zmiany stopnia wspomagania oraz ekran LCD pokazujący stan naładowania baterii, stopień wspomagania oraz kod ewentualnego błędu.
Bateria posiada wbudowany moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe połączenie z telefonem dzięki darmowej aplikacji.
Podwyższony stopień wodoodporności do IPX7.
Ogniwa Samsung 21700.

Kontroler.
Kontroler (sinus) wbudowany w uchwyt do mocowania baterii.
Zmodyfikowany uchwyt do mocowania baterii : trzy punkty stabilizujące baterię.
Podwyższony stopień wodoodporności do IPX7.

Ładowarka.
Zmodyfikowana ładowarka 42V / 3A (szybsze ładowanie) z wtyczką „lotniczą” zapobiegającą iskrzeniu przy podłączaniu do baterii.

Wyświetlacz.
a) ekran telefonu – dzięki systemowi Bluetooth i darmowej aplikacji na telefon,
b) wyświetlacz LCD w górnej części baterii,
c) brak klasycznego wyświetlacza montowanego na kierownicy

Wodoodporność.
Silnik oraz przewody z hermetycznymi wtyczkami – klasa wodoodporności IPX5.
Bateria Bidon-BL oraz kontroler wbudowany w uchwyt do baterii – zwiększona klasa wodoodporności IPX7.

Hamulce.
Ponieważ w systemach ZibiBike wyeliminowany został tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach, silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Ograniczenia techniczne.
1. Silniki ZibiBike w tylnym kole współpracują z Kasetą 7-10 rzędową. Nie współpracują z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, konieczna jest zmiana zębatki na Kasetę we własnym zakresie.
Przy kasecie 7-rzędowej wymagana jest podkładka dystansująca od strony silnika.
2. Widełki ramy muszą być zakończone klasycznym “hakiem” (brak sztywnej osi przelotowej).

Montaż zestawu ZibiBike – system BL
1. Ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu.
2. Wystarczy tylko 1 przewód (kontroler – silnik), ewentualnie drugi przewód do opcjonalnej manetki gazu.
3. Przewody zakończone hermetycznymi wtyczkami.
4. Kontroler wbudowany w uchwyt do mocowania baterii.
5. Silniki Smart-Z mają rozstaw osi 135mm, więc przy montażu koła nie wymagają rozginania widełek (!).
6. Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilka - kilkanaście minut (!), z wypiciem kawy… smiley-smile.gif

Nie jesteś pewien czy bateria bidon zmieści się na ramie twojego roweru ?
Pobierz szablon do wydruku w skali 1:1 w zakładce "Instrukcja montażu".
Wydrukuj szablon, wytnij obrys baterii razem z uchwytem montażowym i sprawdź przykładając szablon do ramy.

Masz pytania dotyczące wyboru, montażu baterii lub silnika w systemach ZibiBike? Skontaktuj się z nami. Pomożemy smiley-smile.gif

Opis

Pojemność baterii
15,0Ah
Napięcie
36V
Zasięg
Max do 170km
Kształt baterii
bidon (butelka)
Czas pełnego ładowania
ok 5godz
Waga
waga baterii: 2,5Kg
Kontroler
sinus, wbudowany w uchwyt do mocowania baterii
Zabezpieczenie antykradzieżowe baterii
Tak
Ładowarka do baterii
42V/3A
Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w silniku - bębenek kasety
Prędkość max
32km/h - dla koła 29"
Moment obrotowy max
38Nm
Średnica silnika
120mm
Waga silnika
2,6kg
Widelec
135mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-10 rzędowa
Hamulce
V-brake, tarczowe, hydrauliczne
Szprychy
36szt
Czujnik prędkości
w silniku
Aplikacja na telefon
Tak
Rodzaj ogniw
Samsung 21700
Bluetooth
Tak
Wyświetlacz - 2
LCD w górnej części baterii
Wyświetlacz - 3
ekran telefonu + aplikacja
Nowy produkt

Zobacz jak
łatwy jest montaż