- Pakiet
Zestaw na tylne koło 36V/250W - bez baterii
Masz pytania?
Zapytaj specjalistę
Do 50% większa
skuteczność i zasięg
Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu
W skład zestawu wchodzi:
a) silnik na tylne koło 36V / 250W
b) wyświetlacz LCD: GD01
c) kontroler 36/48V w standardowej puszce aluminiowej
Zestaw bez koła. W przypadku zamówienia zestawu z nowym kołem i zaplecionym silnikiem – dopłata 300 zł.
Opcje zestawu:
a) silnik 36V / 350W – dopłata zgodnie z cennikiem
b) silnik 48V / 500W – dopłata zgodnie z cennikiem
c) wyświetlacz M3S (manetka gazu zintegrowana z wyświetlaczem) – dopłata zgodnie z cennikiem
d) wyświetlacz S900 (centralny) – dopłata zgodnie z cennikiem
e) manetka gazu – dopłata zgodnie z cennikiem
f) pojemnik na kontroler Normal - dopłata zgodnie z cennikiem
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości ok 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Możliwość odblokowania prędkości we własnym zakresie (np poza drogami publicznymi).
Silnik.
Bezszczotkowy w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Jedyne, opatentowane rozwiązanie na rynku, w którym czujnik obrotów PAS zamiast tradycyjnego montowania w suporcie został zamontowany w silniku (bębenek kasety).
Wodoodporność.
Klasa wodoodporności IPX5.
Wyświetlacz.
Ekran LCD. Funkcje - m.in.: aktualny stopień wspomagania, stan naładowania baterii, prędkość aktualna, dystans całkowity, dystans aktualny (Trip), kod ewentualnego błędu w systemie.
Hamulce.
System współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).
Bateria i ładowarka.
Zestaw bez baterii i ładowarki. Z kontrolera Normal wychodzą przewody zasilające, które można połączyć z dowolną baterią o odpowiednim napięciu.
Montaż zestawu.
Dużą zaletą stosowania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu ZibiBike.
Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3 elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości oraz czujnikiem obrotów PAS), bateria z uchwytem montażowym oraz wyświetlacz. Opcjonalnie można zamontować manetkę gazu.
W przypadku zastosowania własnej baterii - kontroler Normal posiada przewody zasilające, dzięki którym można połączyć go z dowolną baterią o odpowiednim napięciu.
Montaż kontrolera Normal pozostaje we własnym zakresie, np. w dedykowanym pojemniku.
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)
Ograniczenia techniczne.
1. Kaseta: 7-10 rzędowa.
2. Widełki muszą być zakończone klasycznym “hakiem” (brak sztywnej osi przelotowej).
Uwaga! Wszystkie elementy systemów ZibiBike mają opracowane indywidualne, opatentowane rozwiązania, które są kompatybilne tylko w ramach systemu ZibiBike.
Opis
- Napięcie
- 36V
- Moc nominalna silnika
- 250W
- Moc chwlowa max
- 468W
- Typ silnika
- bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
- Lokalizacja
- piasta - tylne koło
- Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
- w silniku (bębenek kasety)
- Prędkość max
- 32km/h
- Moment obrotowy max
- 38Nm
- Sprawność
- 82%
- Średnica silnika
- 120mm
- Waga silnika
- 2,6kg
- Widelec
- 135mm
- Wolnobieg / Kaseta
- Kaseta 7-10 rzędowa
- Wodoodporność
- IPX5
- Kontroler
- sinus, 36/48V w standardowej puszce aluminiowej
- Hamulce
- szczękowe, tarczowe
- Szprychy
- 36szt
Zobacz rowery
naszych klientów
-
Przemysław - silnik przód...
Przemysław - silnik przód 36V / 250W, bateria Mini Solid BL (bluetooth) 10,0Ah, dystans do montażu baterii na sztycy podsiodłowej
-
Robert - silniki przód...
Robert - silniki przód 350W, baterie bidon B Standard, wyświetlacze GD01
-
Arkadiusz-2 - silnik tył...
Arkadiusz-2 - silnik tył Smart-Z 250W, bateria trapez 10,4Ah
-
Bliźniaki :) Silnik tył...
Bliźniaki :) Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon 10,0Ah
-
Jolanta - silnik tył...
Jolanta - silnik tył Smart-Z 36V/350W, bidon Mini Solid-B 10Ah, wyśw GD01
-
Robert - silnik przód 350W,...
Robert - silnik przód 350W, bateria bidon B Standard, wyświetlacz GD01
-
Rekibiker - Warszawa...
Rekibiker - Warszawa (www.rekibiker.com). Chyba pierwszy w Polsce rower na kołach 16" przerobiony na elektryka...
-
Zawsze Rowery - Łódź (www.
Zawsze Rowery - Łódź (www.
-
Silnik tył Smart-Z...
Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon 10,0Ah
-
Andrzej - silnik tył...
Andrzej - silnik tył 36V/350, bateria bidon Mini Solid-B 10Ah, wyświetlacz GD01
-
Marek. Silnik 36V / 350W...
Marek. Silnik 36V / 350W Smart-Z , bateria Bidon-B 7Ah, wyświetlacz GD01. Waga roweru po konwersji: 16,2kg ! :) Rama z carbonu, więc nie można rozginać widełek do montażu koła z silnikiem. Silnik Smart-Z o rozstawie osi 135mm, średnica 120mm - tylne koło.
-
Arkadiusz-1_silnik tył 250W...
Arkadiusz-1_silnik tył 250W Smart-Z_bateria bidon Klasyk 7Ah
-
Husa Bikes - Warszawa....
Husa Bikes - Warszawa. Drewniana hulajnoga Zefir i rower
-
Marian. Silnik przód...
Marian. Silnik przód 36v/250W, bateria bidon-B 10Ah
-
Przemysław - silnik tył...
Przemysław - silnik tył Smart-Z 250W, bateria bidon BL (bluetooth) Mini Solid 10,0Ah
-
Przemysław - silnik przód...
Przemysław - silnik przód 36V / 250W, bateria Mini Solid BL (bluetooth) 10,0Ah, dystans do montażu baterii na sztycy podsiodłowej
-
Castor24 - Grabów nad...
Castor24 - Grabów nad Prosną (www.castor24.pl)
-
Mało miejsca w ramie na...
Mało miejsca w ramie na baterię ? Jest na to sposób - bidon Mini Solid 36V/10,0Ah (długość baterii 22cm, razem z uchwytem i kontrolerem 25cm), silnik tył 36V/250W
-
Mała rama - mała bateria :)...
Mała rama - mała bateria :) Bidon Mini Solid 36V/10,0Ah (długość baterii 22cm), silnik tył 36V/250W
-
Warsztat Rowerów...
Warsztat Rowerów Nietypowych TROP (www.rowerynietypowe.pl) Dodatkowy napęd elektryczny do przyczepki
-
Warsztat Rowerów...
Warsztat Rowerów Nietypowych TROP (www.rowerynietypowe.pl)
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Dorota - silnik przód 250W,...
Dorota - silnik przód 250W, bateria bidon Mini 7,0Ah
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Jastrzębie Zdrój. Nietypowa lokalizacja baterii bidon :)
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Jastrzębie Zdrój. Nietypowa lokalizacja baterii bidon :)
-
Rekibiker - Warszawa...
Rekibiker - Warszawa (www.rekibiker.com)
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl). Silnik 48V / 500W, bateria 15Ah
-
Clinic Bike Kamil Lipiński...
Clinic Bike Kamil Lipiński - Jastrzębie Zdrój.
-
Zeger - Pajęczno...
Zeger - Pajęczno (www.zeger-rowery.pl)
-
MATIXbike - polski...
MATIXbike - polski producent poziomych rowerów 3-kołowych. Silnik 48V / 500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu zintegrowaną
-
Silnik 48V / 500W, bateria...
Silnik 48V / 500W, bateria 10,4Ah, wyświetlacz M3S z manetką gazu zintegrowaną (montaż na organizerze)
-
Prawdopodobnie najmniejszy...
Prawdopodobnie najmniejszy na świecie rower skonwertowany na elektryczny. Bateria bidon mimo małych rozmiarów (długość 30cm, średnica 7cm, waga 1,4kg) musiała zostać zamontowana na bagażniku :)
-
Rowery Opatówek
Rowery Opatówek
-
Łódzkie Centrum Rowerowe -...
Łódzkie Centrum Rowerowe - Łódź (www.lodzkiecentrumrowerowe.pl)
-
Arkadiusz - Wałbrzych....
Arkadiusz - Wałbrzych. Silnik 36V / 350W - tylne koło, bateria trapez 10,4Ah
-
Anna - Wałbrzych. Silnik...
Anna - Wałbrzych. Silnik 36V / 350W, bateria Bidon 7,0Ah
-
Zawsze Rowery - Łódź (...
Zawsze Rowery - Łódź ( www.zawsze-rowery.pl )
-
Zawsze Rowery - Łódź (...
Zawsze Rowery - Łódź ( www.zawsze-rowery.pl ). Silnik 48V / 500W, bateria trapez 15Ah, kontroler Normal w dedykowanym pojemniku, wyświetlacz S700
-
MATIXbike - polski...
MATIXbike - polski producent rowerów 3-kołowych. Silnik 48V / 500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu zintegrowaną
-
Silnik 48V/500W, bateria...
Silnik 48V/500W, bateria trapez 48V/11,6Ah, kontroler w uchwycie baterii
-
Silnik 36V/350W, bateria...
Silnik 36V/350W, bateria bagażnikowa 36V/10,4Ah, wyświetlacz S700
-
Jacek - prezent urodzinowy...
Jacek - prezent urodzinowy dla żony :)
-
Drewniana hulajnoga Zefir....
Drewniana hulajnoga Zefir. Made in Poland: Husa Bikes www.husabikes.pl
-
Drewniana hulajnoga Zefir....
Drewniana hulajnoga Zefir. Made in Poland www.husabikes.pl
-
Silnik 36V / 250W Smart-Z...
Silnik 36V / 250W Smart-Z - tylne koło, bateria Bidon 7,0Ah, wyświetlacz S700. Waga roweru po konwersji: 16,5kg :) Rama z carbonu, więc nie można rozginać widełek do montażu koła z silnikiem. Silnik Smart-Z o rozstawie osi 135mm, średnica 120mm.
-
Silnik 36V / 250W Smart-Z...
Silnik 36V / 250W Smart-Z - tylne koło, bateria Bidon 7,0Ah, wyświetlacz S700. Waga roweru po konwersji: 16,5kg :) Rama z carbonu, więc nie można rozginać widełek do montażu koła z silnikiem. Silnik Smart-Z o rozstawie osi 135mm, średnica 120mm.
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Zawsze Rowery - Łódź...
Zawsze Rowery - Łódź (www.zawsze-rowery.pl)
-
Sklep rowerowy Zbigniew...
Sklep rowerowy Zbigniew Stychno - Knurów. Brak miejsca na manetkę gazu? Tutaj przykład, jak niekonwencjonalnie można wykorzystać organizer na kierownicy
-
Ireneusz - trajka pozioma...
Ireneusz - trajka pozioma Skorpion - silnik tył 48V/500W, wyświetlacz M3S z manetką gazu
-
Każdy rower po konwersji na...
Każdy rower po konwersji na elektryczny jest testowany przez naszego Szefa serwisu. Tutaj pojawił się pewien problem ale dał radę :) Prawdopodobnie najmniejszy na świecie rower skonwertowany na elektryczny. Bateria bidon mimo małych rozmiarów (długość 30cm, średnica 7cm, waga 1,4kg) musiała zostać zamontowana na bagażniku :)
-
Husa Bike - Warszawa...
Husa Bike - Warszawa (www.husabikes.pl). Jeden z najmniejszych rowerów skonwertowanych na elektryczny :)
-
Jazda testowa. Husa Bike -...
Jazda testowa. Husa Bike - Warszawa (www.husabikes.pl). Jeden z najmniejszych rowerów skonwertowanych na elektryczny :)
-
Silnik 36V/250W Smart-Z,...
Silnik 36V/250W Smart-Z, bateria bidon 7,0Ah
-
Silnik 36V/350W Smart-Z -...
Silnik 36V/350W Smart-Z - tylne koło, bateria Bidon-BL (Bluetooth) z aplikacją na telefon
-
Silnik 36V / 250W -...
Silnik 36V / 250W - przednie koło, bateria Bidon 7,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Silnik 36V / 350W Smart-Z,...
Silnik 36V / 350W Smart-Z, bateria trapez 13Ah, wyświetlacz S900
-
Robert _1- silnik przód...
Robert _1- silnik przód 350W, bateria bidon BL (bluetooth) 10Ah
-
Silnik 36V / 250W Smart-Z,...
Silnik 36V / 250W Smart-Z, bateria bidon 7,0Ah
-
Silnik 36V / 350W Smart-Z,...
Silnik 36V / 350W Smart-Z, bateria bidon 7,0Ah
-
Marcin - silnik tył Smart-Z...
Marcin - silnik tył Smart-Z 350W, bateria bidon-BL Bluetooth 10Ah
-
Silnik 36V / 350W Smart-Z
Silnik 36V / 350W Smart-Z
-
Sinik Smart-Z, bateria BL...
Sinik Smart-Z, bateria BL Bluetooth
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Wojtek - silnik tył...
Wojtek - silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon BL Bluetooth
-
Silnik tył Smart-Z, bateria...
Silnik tył Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Silnik Smart-Z 350, bateria...
Silnik Smart-Z 350, bateria bidon 7,0
-
Silnik Smart-Z, bateria...
Silnik Smart-Z, bateria bidon 7,0
-
Paweł - silnik tył 350W...
Paweł - silnik tył 350W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Paweł - silnik tył 350W...
Paweł - silnik tył 350W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Paweł - silnik tył 350W...
Paweł - silnik tył 350W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Trajka - Silnik 48V/500W -...
Trajka - Silnik 48V/500W - przednie koło 20"
-
Silnik w tylnym kole...
Silnik w tylnym kole Smart-Z 36V/350W. Bateria trapez 36V/15,6Ah
-
Tandem - silnik 48V/500W w...
Tandem - silnik 48V/500W w przednim kole
-
Bateria trapez 48V/13Ah
Bateria trapez 48V/13Ah
-
Klasyk - Romet Orkan....
Klasyk - Romet Orkan. Silnik 36V/350W w tylnym kole. Bateria bidon 36V/7,0Ah
-
Trajka Skorpion....
Trajka Skorpion. Wyświetlacz M3-GD01 + manetka gazu
-
Mirosław - silnik Smart-Z...
Mirosław - silnik Smart-Z 36/350W, bateria bidion BL (bluetooth) 36V/15Ah - ten czarny bidon na dole... :)
-
Jarosław - silnik tył...
Jarosław - silnik tył Smart-Z 350W. Bateria bidon BL (bluetooth)
-
Silnik Smart-Z 36V/350W....
Silnik Smart-Z 36V/350W. Bateria bidon BL (bluetooth). Zielony na tle zielonego... :) Tylko silnik i bateria ZibiBike w kolorze czarny mat :)
-
Karol-1_Silnik tył 250W...
Karol-1_Silnik tył 250W Smart-Z, bateria bidon BL (bluetooth)
-
Karol-2_silnik tył 250W...
Karol-2_silnik tył 250W Smart-Z. Bateria BL (bluetooth)
-
Trajka - tandem. Silnik...
Trajka - tandem. Silnik 48V/500W w przednim kole
-
System DUAL ZibiBike....
System DUAL ZibiBike. Silniki 48V/500W x 2 (tył + przód). Jedna bateria, jeden kontroler, jeden wyświetlacz :) Jedyny na świecie, gotowy system Dual do konwersji roweru we własnym zakresie.
-
Tandem. Silnik 48V/500W -...
Tandem. Silnik 48V/500W - przednie koło. Bateria bagażnikowa 48V/12,8Ah.
-
Trajka - tandem. Silnik 48V...
Trajka - tandem. Silnik 48V / 500W.
-
Mariusz - Poznań. Silnik...
Mariusz - Poznań. Silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria trapez 15,6Ah, wyświetlacz centralny S900
-
Bogusław Dzikowicz. Własna...
Bogusław Dzikowicz. Własna konstrukcja roweru z przyczepką boczną. Silnik przód 36V/250W, bateria bidon
-
Dawid - silnik tył...
Dawid - silnik tył 36V/350W, bateria Bidon B 10,0Ah, wyświetlacz M3S
-
Dorota - silnik przód 36V /...
Dorota - silnik przód 36V / 350W, bateria bidon Mini-B 7,0Ah
-
Silnik tył 250W...
Silnik tył 250W Smart-Z_bateria trapez 10,4Ah
-
Jolanta - silnik tył...
Jolanta - silnik tył Smart-Z 36V/350W, bateria bidon Mini Solid-B 10Ah, wyśw GD01
-
Marian. Silnik przód...
Marian. Silnik przód 36V/250W, bateria bidon-B 36V/10Ah
-
Krzysztof - silnik przód...
Krzysztof - silnik przód 36V/350W, bateria bidon BL
-
Eugeniusz - silnik tył...
Eugeniusz - silnik tył 36V/350W, bateria bidon Mini BL
-
Eugeniusz - silnik tył...
Eugeniusz - silnik tył 36V/350W, bateria bidon BL + aplikacja na telefon
Zobacz jak
łatwy jest montaż