ZB-STSmart-36/250

Silnik 36V/250W Smart-Z (waga 2,6kg, średnica 120mm, rozstaw osi 135mm ) - tylne koło (czujnik PAS w silniku)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


1 195,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Jeden z najmniejszych silników 36V / 250W do konwersji roweru dostępnych na rynku.
Waga 2,6kg, średnica 120mm, rozstaw osi 135mm (nie wymaga rozginania widełek przy montażu).

Bezszczotkowy silnik o małych wymiarach oraz małej wadze, w kolorze czarnym. Posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  wtyczkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik zamontowany w tylnej piaście może być zasilany 3-ma rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez ("tiger shark") oraz bagażnikowa.


Wyświetlacze.
 Do wyboru są dedykowane wyświetlacze ZIBIBIKE z ekranem LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3-GD01 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S900 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Niektóre baterie bidon mają funkcję Bluetooth, dzięki której zamiast klasycznego wyświetlacza LCD jest darmowa aplikacja na telefon umożliwiająca sterowanie całym systemem wspomagania.


Wolnobieg czy Kaseta.
Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike wyeliminowany został tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach, silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Montaż zestawu. Dużą zaletą systemu ZibiBike (zwłaszcza z silnikiem Smart-Z) jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. 
Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i czujnikiem obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i wbudowanym kontrolerem) oraz wyświetlacz. 
Silnik współpracuje z kasetą 7-11. Przy 7 zębatkach wymagana jest podkładka dystansująca.
Silnik Smart-Z ma rozstaw osi 135mm, więc przy montażu koła nie wymaga rozginania widełek.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)


Opis

Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w silniku (bębenek kasety)
Prędkość max
32km/h - dla koła 700C
Moment obrotowy max
38Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
120mm - między otworami na szprychy
Waga silnika
2,65kg
Widelec
135mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Kontroler
sinus, wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
Szprychy
36szt
Głośność
poniżej 55dB

Zobacz jak
łatwy jest montaż