ZB-STSmart-36/250

Nowość 2021- Silnik 36V / 250W - Smart-Z (waga 2,7kg, średnica 120mm ) - tylne koło (czujnik PAS w kasecie)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


1 000,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Nowość 2021 !
Najmniejszy silnik 36V/250W do konwersji roweru.
Waga 2,7kg, średnica 120mm, rozstaw osi 135mm (nie wymaga rozginania widełek przy montażu).

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  wtyczkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany 4-ma rodzajami baterii (bidon, trapez, bagażnikowa oraz podsiodłowa.


Wyświetlacze.
Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy)lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). 


Wolnobieg czy Kaseta.
Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike wyeliminowany został tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach, silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Montaż zestawu. Dużą zaletą systemu ZibiBike (zwłaszcza z silnikiem Smart-Z) jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. 
Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i czujnikiem obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i wbudowanym kontrolerem) oraz wyświetlacz. 
Silnik Smart-Z ma rozstaw osi 135mm, więc przy montażu koła nie wymaga rozginania widełek.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)

Opis

Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w kasecie przy silniku
Prędkość max
25km/h
Moment obrotowy max
40Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
120mm
Waga silnika
2,0kg
Widelec
135mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie
36V - bidon (butelka) 5,2Ah, 7,0Ah, trapez 10,4Ah, 13Ah, 15,6Ah, bagażnikowa 10,4Ah, podsiodłowa 11,5Ah
Kontroler
wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
Wyświetlacz
LED-810, LCD-M3, LCD-M3S, LCD-S700
Szprychy
36szt
Głośność
poniżej 55dB

Zobacz jak
łatwy jest montaż