ZB-SP-48/500

Silnik 48V / 500W - Przednie koło (czujnik PAS w suporcie)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


900,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy, jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku oraz czujnik prędkości.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany trzema rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez ("tiger shark"), bagażnikowa.

Wyświetlacze. Do wyboru są dedykowane wyświetlacze ZIBIBIKE z ekranem LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3-GD01 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy)lub S900 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Niektóre baterie bidon mają funkcję Bluetooth, dzięki której zamiast klasycznego wyświetlacza LCD jest darmowa aplikacja na telefon umożliwiająca sterowanie całym systemem wspomagania.


Hamulce. Silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny.
Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS.

Montaż zestawu z czujnikiem PAS.
Dzięki kompaktowej budowie czujnika PAS (montowany na wcisk (kwadrat) z lewej strony suportu, montaż całego zestawu jest prosty i intuicyjny.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na przednie koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut... :)

Uwaga!
Silniki o mocy nominalnej powyżej 250W oraz prędkość maksymalna zostały ograniczone do przepisowych 250W oraz 25km/h, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym.
Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.

Opis

Napięcie
48V
Moc nominalna silnika
500W
Moc chwlowa max
624W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - przednie koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w suporcie (lewa strona korbowodu)
Prędkość max
48km/h
Moment obrotowy max
50Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
143mm
Waga silnika
3,0kg
Widelec
100mm
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie
bidon (butelka), trapez ("tiger shark"), bagażnikowa
Kontroler
ZibiBike w uchwycie baterii lub w osobnym pojemniku
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt
Głośność
poniżej 55dB

Zobacz jak
łatwy jest montaż