Nowość 2021. Zestaw na tylne koło Smart-Z. Czujniki w silniku. Najniższa waga i rozmiary !

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


2 710,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Nowość 2021 !

Najmniejszy i najlżejszy na rynku światowym zestaw 36V/250W do konwersji roweru na elektryczny.
Waga kompletnego zestawu do konwersji: 4,4kg... :)

Waga silnika: 2,7kg, średnica 120mm, rozstaw osi 135mm (nie wymaga rozginania widełek przy montażu).
Waga baterii: 1,4kg

W skład zestawu wchodzi:
- silnik 36V/250W
- bateria bidon 36V/5,2Ah
- ładowarka do baterii
- kontroler wbudowany w uchwyt do baterii
- wyświetlacz LCD - M3

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach.

Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  wtyczkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany 4-ma rodzajami baterii (bidon, trapez, bagażnikowa oraz podsiodłowa.


Wyświetlacze.
 Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy)lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). 


Wolnobieg czy Kaseta.
 Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike wyeliminowany został tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach, silnik współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Montaż zestawu. Dużą zaletą systemu ZibiBike (zwłaszcza z silnikiem Smart-Z) jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. 
Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i czujnikiem obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i wbudowanym kontrolerem) oraz wyświetlacz. 
Silnik Smart-Z ma rozstaw osi 135mm, więc przy montażu koła nie wymaga rozginania widełek.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy… :)

Opis

Pojemność baterii
5,2Ah
Rodzaj baterii
litowo-jonowa
Napięcie
36V
Marka
ogniwa - LG
Kształt baterii
bidon (butelka)
Rodzaj napędu (przód / tył)
tył
Waga
3,8 kg - kompletny zestaw z baterią
Wyświetlacz
LCD - M3 , bez manetki gazu
Zabezpieczenie antykradzieżowe baterii
Tak
Ładowarka do baterii
36V / 2A
Moc nominalna silnika
250W
Moc chwlowa max
468W
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w kasecie przy silniku
Prędkość max
25km/h
Moment obrotowy max
40Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
120mm
Waga silnika
2,0 kg
Widelec
135mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Napięcie wejściowe
36V
Natężenie max
13 A

Zobacz jak
łatwy jest montaż