ZB-ST-36/350

Silnik 36V / 350W - tylne koło (czujnik PAS w kasecie)

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


1 050,00 zł brutto

Do 50% większa
skuteczność i zasięg

Tylko 3 elementy
i 2 przewody do montażu

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.

W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny czujnik prędkości i czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu - m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik może być zasilany 4-ma rodzajami baterii: bidon (butelka), trapez, bagażnikowa lub podsiodłowa.

Wyświetlacze. Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3-S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). Stosując napęd na tył nie ma możliwości korzystania z  aplikacji Wepower na smartfona.

Wolnobieg czy Kaseta. Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce.
 W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).


Montaż zestawu.
Dużą zaletą systemów ZibiBike jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu. Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz. 
Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy…

Uwaga!
Silniki o mocy nominalnej powyżej 250W oraz prędkość maksymalna zostały ograniczone do przepisowych 250W oraz 25km/h, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym.
Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.

Opis

Moc nominalna silnika
350W
Moc chwlowa max
468W
Typ silnika
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik kadencji PAS (Pedal Assistance Sensor)
w kasecie przy silniku
Prędkość max
32km/h
Moment obrotowy max
40Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
140mm
Waga silnika
3kg
Widelec
142mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie
36V - bidon (butelka) 5,2Ah, 7,0Ah, trapez 10,4Ah, 13Ah, 15,6Ah, bagażnikowa 10,4Ah, podsiodłowa 11,5Ah
Kontroler
wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
Wyświetlacz
M3, M3-S, S700 - dedykowane do ZibiBike
Szprychy
36szt
Głośność
poniżej 55dB

Zobacz jak
łatwy jest montaż