ZB-ST-36/350

Silnik 36V / 350W - tylne koło

Masz pytania?

Zapytaj specjalistę

+48 793 469 554


950,00 zł brutto

Do 50% większa skuteczność

Do 100% większy zasięg

Max 3 elementy do montażu zestawu

Max 2 przewody do montażu

Moc silników powyżej 250W oraz prędkości maksymalne zostały ograniczone do przepisowych, zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym. Odblokowanie i zablokowanie do przepisowych parametrów możliwe jest z poziomu wyświetlacza. Można tego dokonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, np. po zjechaniu z drogi publicznej (gdzie ograniczenia nie obowiązują) lub po zarejestrowaniu roweru.

Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości i obrotów, który współpracując z opatentowanym kontrolerem powoduje włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu - m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie.

Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi  złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.

Baterie. Silnik zamontowany w tylnej piaście może być napędzany 3-ma rodzajami baterii (bidon, trapez oraz bagażnikowa) o zasięgu do 120km.

Wyświetlacze. Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3-S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). Stosując napęd na tył nie ma możliwości korzystania z  aplikacji Wepower na smartfona.

Wolnobieg czy Kaseta. Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.

Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).

Montaż zestawu. Dużą zaletą stosowania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu ZibiBike. Wystarczą tylko 2 przewody (!) oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i obrotów), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz.

Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na silniku oraz założoną dętką i oponą – konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy…

Opis

Moc nominalna silnika
350W
Moc chwlowa max
468W
Typ
bezszczotkowy, bezoporowy, z przekładnią
Lokalizacja
piasta - tylne koło
Czujnik prędkości / obrotów
wbudowany w silniku
Prędkość max
32km/h
Moment obrotowy max
30Nm
Sprawność
82%
Średnica silnika
140mm
Waga silnika
3kg
Widelec
145mm
Wolnobieg / Kaseta
Kaseta 7-11 przełożeń
Wodoodporność
IPX5
Dedykowane Baterie o zasięgu do 120km **
kształt bagażnik: 10,4Ah
kształt bidon: 5,2Ah, 6,4Ah
kształt trapez: 10,4Ah
Kontroler
wbudowany w uchwyt do baterii, dedykowany do ZibiBike
Wyświetlacz
M3, M3-S, S700 - dedykowane do ZibiBike
Hamulce
szczękowe, tarczowe
Szprychy
36szt

Zobacz jak
łatwy jest montaż